vineri, 5 februarie 2010

N-am chef de nimic...

In astea 5 zile (01:02:2010-05:02:2010) am tot incercat sa invat, sa citesc, sa fac variante (teste)...dar in zadar..incep..incep..si cand as fi mai bine ,,imbibat'' in acest proces, HOPP TZOPP baa imi vine o idee cum sa fac mai personalizez blogu', baaaa as asculata o piesa sau a-si vrea sa vad un clip.NUSH ce sa fac..oare ii o probleme de moment??..sper sa fie de moment sa-mi treaca repejorr...>>>...ca vine BACuletzu si intram noi astia de-a 12 (jupanii) in ,,pita''..(paine)....>>...mai vb

Voua vi sa intamplat chesti de astea???..

CLIP fuNNy...mouse:D

2 comentarii:

cosmin spunea...

ai sa-mi bag p**a ...ce f*** nu-mi da nimeni nici un comm

clz spunea...

povestea ta e si povestea mea :)).. las ca ne-a veni si cheful de invatat..
PS: de aia e vacanta sa ne relaxam, nu?:D

Trimiteți un comentariu